Krótko w cyfrach...

PODJAZD NO1.-EU: ALPE D'HUEZ
PODJAZD NO1.-PL: PRZEŁĘCZ KARKONOSKA
Strona główna

Wykres roczny blog rowerowy krzywy.bikestats.pl

Październik, 2013

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:44.92 km
h km/h:

Nocne kryterium w fajnym grupetto :)

Wtorek, 29 października 2013 · dodano: 30.10.2013 | Komentarze 1

We wtorkowe popołudnie, niemal z marszu po pracy, wybrałem się na spontaniczny wypad w doborowym towarzystwie lubawskich harpaganów:Fredka, Darka i Marka. Wybraliśmy bardzo ciekawą trasę i to po nowym asfalcie tj 30-tką z Miszkowic do Raszowa, a następnie na Pisarzowice i Rędziny. Wprawdzie nie było dziś w planie wjazdu na pobliską rędzińską, ale za to zdołaliśmy zdobyć inny ciężki podjazd który w znacznym stopniu nasycił nasze "górskie" aspiracje tego dnia. Trochę przeholowaliśmy z czasem bo niestety obwodnicą do Lubawki jechaliśmy już po ciemku ale miało to swój pozytywny klimat:) Ciesze się, że będę miał nowego kompana w rodzimym mieście, co znacznie powinno urozmaicić przygotowania do przyszłorocznego sezonu.

Wichrowo wielkie

Sobota, 26 października 2013 · dodano: 26.10.2013 | Komentarze 0

Powrót na szosę po długiej, przymusowej przerwie. Miałem lecieć sam na Czechy ale zgadałem się z flanelosem i trasę na Trutnov-Zaclerz zrobiliśmy we dwóch. Pogoda dziś dopisała ale wicher wiał ponad przeciętnie. Na odcinkach gdzie zwykle śmigam 30 dziś zanotowałem 15 więc można sobie wyobrazić jak wiało:)

Czesi też robią...

Środa, 9 października 2013 · dodano: 09.10.2013 | Komentarze 1

Ostatnio wspominałem o nowym asfalcie który co chwila pojawia się w mojej okolicy. Nie inaczej było dziś kiedy ruszyłem w Czechy i od razu po przekroczeniu granicy natrafiłem na sfrezowany odcinek. Moim zdaniem mozna bylo zostawic ten asfalt bo byl w dobrym stanie a położyć nowy na odcinku Kralovec-Zaclerz. Nic...wazne ze kolejny dywan pojawi się na mojej trasie wypadowej:) Dziś ogólnie dzień ładny ale tylko do godziny 15. Po 16 jak ruszałem było już chłodno i szaro. Miałem półtorej godziny na trening i spokojnie w tym czasie sie wyrobiłem także dzień z szosą zaliczony.

Dobré ráno Rtyně v Podkrkonoší

Niedziela, 6 października 2013 · dodano: 06.10.2013 | Komentarze 0

Wczesnym rankiem, na szczęście bez wiatru i mega chłodu jak miało to miejsce ostatnio ruszyłem do Czech. Punktem dnia były świetne podjazdy w rejonie tytularnej miejscowości. Znane z czeskiego Sudety Tour wzniesienia mocno mnie wymęczyły a to nie był koniec górek tego dnia bowiem po drodze zaliczyłem jeszcze chvaleckie serpentyny. Tu trochę już wymęczony poleciałem w stronę przejścia turystycznego w Zdonovie. Ku mojej uciesze droga w Łącznej zyskała kolejny spory odcinek nowego, dywanowego asfaltu więc czekam kiedy tylko dojdą do Strażniczego Naroża :) P.S. Nim się obejrzałem a tu 4000km przebiegu wskoczyło.

CZASÓWKA GORZANOWICKA 2013

Sobota, 5 października 2013 · dodano: 06.10.2013 | Komentarze 4

Cykl czasówek karkonoskich składa się z czterech indywidualnych time trialów. Dziś odbyła się ostatnia czasówka w tym roku czyli "Czasówka Gorzanowicka". Trasa jak dla mnie nieznana, więc byłem ciekaw z czym tego dnia bede miał do czynienia. Ostatnio miałem długą przerwę od roweru więc nie jestem już w tym rytmie co wcześniej. Nie udało się wystartować w Wojcieszowie i pod wątpliwość stawiałem też Gorzanowice. Zebrałem się jednak i ruszyłem do miejsca startu czyli Pogwizdowa. Tego dnia wiał bardzo silny wiatr przez co bardzo utrudniał zawodnikom jazdę na czas. Ilość kolarzy na starcie przerosła oczekiwania organizatora bo stawiło się ich około 100. Ja wystartowałem z numerem 52 i przyznaje, że musiałem się sporo naczekać na swoją kolej. Kręciłem się w kółko w okolicy żeby dobrze się rozgrzać. W końcu nadeszła moja kolej. Pierwsze kilometry dokładnie do mostku to teren o kiepskiej, nierównej nawierzchni przy dodatkowo bardzo silnie wiejącym wietrze. Nie mogłem przez to złapać odpowiednio równego rytmu więc nie jechało się najlepiej. O ile pierwsza faza poszła dobrze o tyle druga od ostrego zakrętu w prawo i wjeździe już na nowy asfalt nie byłem zadowolony. Tu straciłem najwięcej ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Ostatecznie zająłem 2 miejsce wśród niezrzeszonych co miło mnie zaskoczyło. Jeśli będzie taka możliwość to za tydzień zaliczę ostatnie zawody w sezonie-Sobótka.

Zaclerz-Trutnov

Wtorek, 1 października 2013 · dodano: 01.10.2013 | Komentarze 0

W sumie to sie chwile zastanawiałem czy dziś trenować. Pogoda po 16 nie była już taka przyjemna jak do południa. Ostatecznie wyruszyłem w pobliskie Czechy a trening wypadł ok.