Krótko w cyfrach...

PODJAZD NO1.-EU: ALPE D'HUEZ
PODJAZD NO1.-PL: PRZEŁĘCZ KARKONOSKA
Strona główna

Wykres roczny blog rowerowy krzywy.bikestats.pl

Czerwiec, 2015

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:57.57 km
Podjazdy:400 m
Kalorie: 979 kcal

Bernartice-Trutnov-Bernartice-Lubawka

Poniedziałek, 29 czerwca 2015 · dodano: 30.06.2015 | Komentarze 0

Przepalanie nogi przed środowym memoriałem w Broumovie.  Zapowiadają się ciekawe zawody. Tym razem czeka nas trasa bardziej płaska ale ostatnie kilometry to już piękny podjazd więc kto wie jak to się potoczy. Dziś trening w składzie Fredek, Andrzej i ja. Porobiliśmy kilka mocnych akcentów, więc na środę będzie jak znalazł.

Podjazdy:626 m
Kalorie: 1515 kcal

Domanów-Pastewnik-Marciszów-Kamienna Góra-Lubawka

Niedziela, 28 czerwca 2015 · dodano: 29.06.2015 | Komentarze 0

Powrót po dłuższej przerwie, nogi jeszcze sztywne no i ten puls ;) a do Pastewnika pod mocny wiatr. Na szczęście powrót dużo przyjemniejszy.

Podjazdy:779 m
Kalorie: 1460 kcal

Policky Okruh 2015

Środa, 17 czerwca 2015 · dodano: 22.06.2015 | Komentarze 0

Policky Okruh jest kolejnym wyścigiem memoriału Premy Vita.
Tym razem kolarze zjechali się do Polic nad Metują gdzie umiejscowiono start 40km etapu. Tradycyjnie od samego początku poszło mocne tempo, topowa czołówka odjechała na pierwszym wzniesieniu w kierunku miejscowości Bely. Ja wraz z Michałem Makowskim ze Szklarskiej Poręby ruszyliśmy w pościgu za kolarzami ale o czołówce musieliśmy niestety zapomnieć. Nasza grupka pościgowa liczyła 7 kolarzy. Od wspomnianego Bely jechaliśmy w bardzo szybkim tempie w kierunku miejscowości Nizka Srbska by następnie dojechać do drugiej trudności dnia czyli podjazdu pod Bezdekov (1,3km o średnim nachyleniu 6%). Tu na prowadzenie wyszedł Michał Makowski który próbował narzucić bardzo mocne tempo. Usiadłem mu na koło pamiętając jego ostatnie harce pod Zachełmie. Początkowo Czescy kolarze byli nieco zaskoczeni tym atakiem ale chwile potem ruszyli w naszym kierunku i doskoczyli.
Nie trzeba było długo czekać kiedy sami poprawili ten atak. Udało mi się utrzymać ich tempo ale niestety Michał został z tyłu i do końca wyścigu już się nie widzieliśmy.

Moja grupka od tej pory liczyła 4 kolarzy. Tempo bardzo mocne, a ja zastanawiałem się czy dam radę utrzymać się z nimi pod Bely podczas drugiej rundy. Było ciężko ale najgorszy moment udalo sie przetrwać. Chwile potem do samotnej ucieczki ruszył nr 95 czyli Ondrej Penc. Na nic to się zdało bo jeszcze przed Bezdekovem go doszliśmy. Zgodna współpraca po zmianach i wkoncu dojezdzamy ponownie do wspomnianego wcześniej podjazdu pod Bezdekov. Tu już lekko nie było, bo Mira Hornych (nr 95) narzucił bardzo mocne tempo chcac zgubic pozostałych kolarzy. W najtrudniejszym momencie podjazdu niestety miałem dużo problemów aby to przetrzymać i odpadłem ale mając ich cały czas w zasięgu wzroku. Tak mocne tempo utrzymał jedynie Stepan Stolfa (nr 35) i wraz z kolega odjechał na kilkanaście metrów.Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Na wypłaszczeniu dojechałem do kolarza z Cyklo Tony i wspolnymi siłami dogoniliśmy uciekającą dwójkę. Chyba się trochę zdziwili tym faktem bo więcej prób ucieczkowych nie było. Przed nami pozostało jeszcez 6km do mety. Więcej tu było czarowania niż jakiejś współpracy ale w końcu dojechaliśmy do ostatniego-finałowego podjazdu dnia czyli Hvezdy. Pogratulowałem dobrej jazdy Hornychovi bo zdecydowanie zasluzyl na wysokie miejsce. Co do podjazdu to ma on 1,2km o srędnim nachyleniu 9%. Od razu na samym jego początku zaatakował wspomniany przed chwilą kolarz ale nie pozostałem mu dłużny i dołączyłem. Nie wytrzymała tego tempa pozostała dwójka i w ten sposób każdy jechał swoim tempem. Ostatecznie z naszej czteroosobowej grupki wjechałem jako drugi.

Wyniki znajdują się tu.
Zdjęcia można obejrzeć na blogu mojego teamowego kolegi Dominika Bukowskiego.

Podjazdy:310 m
Kalorie: 650 kcal

Bernartice-Lampertice-Zacler-Opawa-Szczepanów-Lubawka

Wtorek, 16 czerwca 2015 · dodano: 16.06.2015 | Komentarze 0

Lekkie kręcenie z Fredkiem, przed jutrzejszym "okruszkiem".

Podjazdy:1481 m
Kalorie: 2725 kcal

Sierpnica-Rzeczka-Olszyniec-Wałbrzych-Mieroszów-Styk-Lubawka

Niedziela, 14 czerwca 2015 · dodano: 15.06.2015 | Komentarze 2

Dziś było...zamuliście gdyż na dużej części trasy zalegał piach i kamienie na szosie co skutecznie zepsuło mi frajde i plan trasy. Najpierw na Rybnicy wpadlem w coś tam i siodło do konca juz mojej 'wyprawy' obnizalo sie w dół (aero;) Potem pod Sierpnice mase kamieni a na szczycie kolo lasku zblokowałem łancuch. Nie musze mówić jak wyglądał zjazd z Rzeczki bo tam tez tego dziadostwa naniosło. No nic...tyle krytyki. Sam wypad i rejony piękne, tylko nie trafiłem z porą, a raczej mogłem przewidzieć że po ulewach będzie kicha na szosie.

Podjazdy:1629 m
Kalorie: 2358 kcal

Zacler-Janskie Laznie-Cerna Hora-Okraj-Lubawka

Sobota, 13 czerwca 2015 · dodano: 15.06.2015 | Komentarze 0

Śmiganie w gronie OK w składzie Dominik, Karol i ja. Piękna pogoda, dużo kolarzy i ciężka końcówka na Cernej Horze to najlepsze podsumowanie tego treningu.

Podjazdy:509 m
Kalorie: 1106 kcal

Trutnov-Zacler-Lubawka

Czwartek, 11 czerwca 2015 · dodano: 11.06.2015 | Komentarze 0

Miał być solo trening ale przypadek sprawił że zaraz po starcie ujrzałem zielony strój Ostrego Koła. Zastanawiałem się kto to może być bo Fredziu nie mógł dziś śmigać, Marka widziałem jak trenował rano a tu proszę...Andrzej którego kompletnie się nie spodziewałem :) Tym sposobem zrobiliśmy tą trasę we dwóch. p.s. Andrzej, właź na strave i wchodź do ostrego :)

Podjazdy:776 m
Kalorie: 1886 kcal

Kamienna Góra-Marciszów-Wojanów-Kowary-Kamienna Góra-Lubawka

Niedziela, 7 czerwca 2015 · dodano: 08.06.2015 | Komentarze 2

Trening w gronie ekipy Ostrego Koła.

Podjazdy:781 m
Kalorie: 1391 kcal

Teplicki Okruh 2015

Środa, 3 czerwca 2015 · dodano: 04.06.2015 | Komentarze 5

Pierwotnie wyścig miał się rozpocząć w Teplicach nad Metują ale ze względu na remont drogi w Adrspachu start ostry nastąpił dopiero za tą drugą miejscowością. Od razu poszło mocne tempo bo droga prowadziła lekko pod górę. Dalsza częśc trasy to jednak płaski odcinek i grupy ponownie się połączyły. Jak zakładałem wcześniej, pierwsza selekcja mogła nastąpić w miejscowości Jivka i tak też się stało. Wówczas do ataku ruszyli najmocniejsi tego dnia i tu zdecydowanie grupa się przerzedziła. Jako że zależało mi na pilnowaniu czoła peletonu za wszelką cenę chciałem się z nimi utrzymac.
Było ciężko ale się udało, a wraz ze mną w grupie ucieczkowej znalazł się Kuba Działoszyński. Kolejny podjazd rozpoczął się w miejscowości Radvanice ale ten był stosunkowo krótki i grupa się nie porwała. Najgorsze było jednak przed nami a mianowicie w miejscowości Chvalec.
Na kolarzy czekał bardzo wymagający podjazd na przełęcz Zavora. Podjazd miał 2km ze średnim nachyleniem 7%. Już na samym jego początku poszło bardzo mocne tempo które niestety dla mnie i Kuby okazało się zbyt mocne. Jechaliśmy więc równo swoje ale strata do czołowej grupy wynosiła 15 sekund. Niestety na zjeździe nie byliśmy w stanie już ich dojść i jadąc po zmianach czekaliśmy na kolejną goniącą nas grupkę. Tu tempo już nie tak mordercze ale i tak na tyle silne że Chvalec nas podzielił i każdy wjechał niemal z osobna.

Bardzo fajny wyścig, może nie za piękny pod względem organizacyjnym ale sportowo najwyższy top więc było z kim walczyć:) Niebawem kolejny Okruch tym razem w Policach nad Metują.

Trasa podana od startu ostrego w Adrspach.
Tutaj znajdziecie filmik wykonany przez dwóch naszych kolegów z ostrego koła - Dominika i Macka którzy akurat tego dnia nie mogli wystartować. Dzięki koledzy!
Wyniki zaś można znaleźć tu.