Krótko w cyfrach...

PODJAZD NO1.-EU: ALPE D'HUEZ
PODJAZD NO1.-PL: PRZEŁĘCZ KARKONOSKA
Strona główna

Wykres roczny blog rowerowy krzywy.bikestats.pl
h km/h:
Podjazdy:1931 m
Kalorie: 3345 kcal

Przełęcz Kowarska-Sosnówka-Przełęcz Karkonoska-Splinderovy Mlyn-Vrchlabi-Zacler-Lubawka

Sobota, 3 października 2015 · dodano: 05.10.2015 | Komentarze 5

Dziś miałem dużo czasu więc nie zmarnowałem okazji i ruszyłem na ciekawą górską przejażdżkę. Pogoda dziś dopisała, choć wiatr wiał inaczej niż wskazywał icm i od Karkonoskiej do Lubawki jechałem...pod wiatr. Sam podjazd przeleciał fajnie, było kilku kibiców z Lubawki lub okolic. Koło Rudnika miałem już mało wody ale poratowała mnie starsza kobieta wlewając wode limonkową (a to miłe zaskoczenie). Potem już jakoś poleciało i misja zakończona.

Kategoria ''101-200km''

krzywy
| 08:34 czwartek, 8 października 2015 | linkuj Kiedyś była moda na 3 teraz jest moda na kompakt a że ja od 2006 roku mam te same korby (przełozyłem z wheelera) to poza środkową nic do tej pory nie wymieniałem. Druga sprawa jest taka że moja druga zebatka to 39 więc też za lekko bym nie miał pod Karkonoską. Jak dla mnie opcja x3 jest ok, ale więcej ma przeciwników jak zwolenników. Co do fotki to się zgadza, uwiecznione miejsce jest piekne i popularne, nawet mam takie zrobione podczas zawodów w 2007 o czym mozesz sie przekonac zerkając do góry pod napisem "bikelog krzywego" :)
zorro
| 20:53 środa, 7 października 2015 | linkuj No podjazd od polskiej strony jest mocno zniszczony, trochę wstyd przed Czechami. Pytam o te zębatki, bo taka moda była na te dwurzędowe korby, a widzę, że Ty z powodzeniem korzystasz z tej trzeciej. Ja męczyłem Karkonoską na czym miałem na granicach wytrzymałości i wtedy zazdrościłem właścicielom trzyrzędowych korb lub dużych kaset. Ten fragment drogi co sfotografowałeś jest najbardziej dumnie przez wszystkich zawsze prezentowany :-) Tym razem też robi wrażenie.
krzywy
| 09:05 wtorek, 6 października 2015 | linkuj Dzięki lea, mi tez sie podoba :) Zorro, to nie zawody więc spiny nie było i wjechałem sobie spokojnie oczywiscie uprzednio zrzucając :) Akurat Karkonoską mógłbym jeszcze raz sobie wjechać bo tu przynajmniej zjeżdzam do Czech a nie muszę się wracać tą samą drogą - zjazdem (zresztą jak już mocno zniszczonym i niebezpiecznym dla szosy).
zorro
| 15:56 poniedziałek, 5 października 2015 | linkuj W tym roku raz tam podjeżdżałem i myślę, że tyle wystarczy :-) Zrzuciłeś na jedynkę czy na dwójce pocisnąłeś? :-)
lea
| 06:06 poniedziałek, 5 października 2015 | linkuj Zacna pętelka!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wskie